* = solo
2015
- Amsterdam, Stedelijk Museum, ‘Zero, Let Us Explore the Stars’
- London, Cortesi Gallery, Atmosfera Zero – Great Expectations #2
- Tilburg, Textielmuseum, Zero in het kwadraat
- Berlijn, Martin-Gropius-Bau, “ZERO. The International Art Movement of the 50s and 60s” – GROUP RETROSPECTIVE
2014
- New York, Guggenheim, ZERO: Countdown to Tomorrow, 1950s–60s
- New York, Tilton Gallery, Henk Peeters*
2013
- Antwerpen, Galerie Locus Solus, ‘Sensual Zero’
- Schiedam, Stedelijk museum, Ik hou van Holland
2011
- Delft, Galerie De Zaal, ‘Burn outs, Remakes, Gabriels, Spice-girls’ *
- Londen, Gallery James Mayor, ‘Henk Peeters’ *
- Rotterdam, Kunsthal, Collectie van Caldenborgh
- Stuttgart, Mercedes-Benz Museum ‘Die Daimler Kust Sammlung’
- Den Haag, Gemeentemuseum, ‘Henk Peeters’ *
- Schiedam, Stedelijk Museum. Nul = 0
2010
- Bregenz (Oostenrijk), Künstlerhaus Palais Thurn und Taxis, ‘Personal Structures’
- Neuss (Düsseldorf), Langen Foundation. Jef Verheyen und Freunde
- Schiedam, Stedelijk Museum, Kunst na 1945
- Wenen, Georg Kargl Galerie. ‘Personal Structures’
- Bonn, Gesellschaft für Kunst, ‘Lebt Theo?’
- Antwerpen, Galerie Locus Solus, ‘City thoughts’
2009
- Laag Keppel, Espace Enny. ‘Het beest in Enny’, groepstentoonstelling
- Amsterdam, Galerie Jeannette Dekeukeleire & Harry Ruhé, ‘Hidden Delights’, lingerie in the arts
- Venetië, Palazzo Fortuny, ‘Infinitum’ (collectie Vervoordt)
- Parijs, Chapelle des Beaux Arts, ‘Qui-est-tu’, groupe Zero
- Nijmegen, Radboud Universiteit, ‘Henk Peeters’ *
- De Rijp, veiling ‘Kunst op kamers’
2008
- Groningen, Kunstruimte09, W.J.M. Kok met als gasten Guido Münch en Henk Peeters
- Haarlem, Galerie Rob de Vries, ‘About Black’, groepstentoonstelling
- Zwolle, Anningahof, ‘Zomeropstelling’
- Antwerpen, Museum Albert van Dyck (Schilde), Groep G58
- Bergen, Kunstcentrum Bergen, ‘Transformatie-3’, met Wieke Terpstra
- Amsterdam, Galerie van Gelder, “‘s avonds open”, kunstenaars van de galerie
- Arnhem, Heselbergh, ‘Klein Paradijs’, groepstentoonstelling G.B.K.
- Apeldoorn, Museum Coda, ‘Zero van eigen bodem’ in samenhang met ‘Uecker, werken op papier’ met Armando, Henderikse en Schoonhoven
- Karlsruhe, ZKM, (Zentrum Kunst-Media) bit international, Nove Tendencije, Computer und visuelle Forschung. Met Colombo, Dorazio, von Graevenitz, Leblanc, Mack, Morellet, Pohl, Soto,Vigo, de vries
- Düsseldorf, Kunstpalast. 50 Jahre Zero
2007
- Harderwijk, Galerie Flevodruk, ‘Henk Peeters’ *
- Warnsveld, Galerie Jansen & Kooy, ‘Incognito’. met Cornelius Rogge en Geert Voskamp
- Schiedam, Stedelijk museum, ‘Onmetelijk optimisme’: galeriehouders 1945 – 1970′
- Sao Paulo, MASP, ‘From Bauhaus to Now’, Daimler-Collection
- Rotterdam, Caldic Collection, ‘Artists’ Books’
- London, Gallery James Mayor, ‘0=nul’, met Armando, Henderikse en Schoonhoven
- Amsterdam, Nederlandse Bank, Galerie Harry Ruhé, Multiples 1960 – 2007
- Laag Keppel, Espace Etty Verhey. ‘Reviaans diner’, met Teigetje, Woelrat en Truus Nienhuis
- Amsterdam, Galerie Borzo, ‘0=nul’, met Armando, Henderikse en Schoonhoven
2006
- Bremen, Städtische Galerie, ‘3m unter normal Null’, 12 Künstler aus den Niederlanden gezeigt von der Galerie im Winter
- Tokio, Opera City Gallery, the DaimlerChrysler collection
- Düsseldorf, Museum KunstPalast, ‘Zero’
- Delft, Galerie de Zaal, Henk Peeters ‘remakes from the sixties’ *
- Eindhoven, Van Abbemuseum. ‘Plug in #18’ in ‘Kijkdepôt’, keuze Marga Raspe
- Brummen, Galerie Gist, ‘Dichtbij, kunstenaars uit de omtrek’
- Brugge, Galerie Artonivo, ‘hommage à Mondrian’
- Amsterdam, Galerie van Gelder. ‘Winterkou’, (met o.a. Fridfinnsson, Kroneman, Armleder, Mosset, Van Warmerdam, Biava, Gudmundsson, Twan Janssen, W.J.M. Kok)
- Saint Étienne, Musée d’art moderne. ‘Zéro’
- Oldenburg, Stadtmuseum. TierARTiges
- Arnhem, PlaatsMaken. Henk Peeters en Wouter van Riessen, nieuwe prenten

Zero exhibition in Guggenheim, New York, 2014
Review NY Times by Karen Rosenberg on ‘The Art of Zero’ at the Neuberger Museum of Art, same year (2014):
‘Many other names, however, will seem relatively fresh to American viewers. One of the most astonishing works is a sensual twist on the monochrome grid painting by the Nul (Dutch for zero) artist Henk Peeters, made of cotton balls flattened by a thin veil of white silk.‘.
Review NY Times by Karen Rosenberg on ‘The Art of Zero’ at the Neuberger Museum of Art, same year (2014):
‘Many other names, however, will seem relatively fresh to American viewers. One of the most astonishing works is a sensual twist on the monochrome grid painting by the Nul (Dutch for zero) artist Henk Peeters, made of cotton balls flattened by a thin veil of white silk.‘.
2005
- Delft, Galerie de Zaal. ‘Tegenvoeters’ (met Cornelius Rogge)
- Beetsterzwaag, Kunstruimte Wagemans, (met Truus Nienhuis en Jan Schoonhoven)
- Woudrichem, Kunstroute, ‘de Koepoort’
- Antwerpen, Galerie De Branderij, ‘Skin’ (met o.a. John Blake, Franck Gribling, Guy Rombouts, David Ross).
2004
- Amsterdam, Galerie Parade, ‘Wit’
- Maastricht, Tefaf, Galerie Borzo (‘s-Hertogenbosch), ‘Nul-Groep’
- Rotterdam, Art Rotterdam, Galerie Ramakers, ‘White Works’
- Pretoria, Pretoria Art Museum, ‘the DaimlerChrysler collection’
- Johannesburg, Museum Africa en Kaapstad, South African National Gallery, ‘the DaimlerChrysler collection’
- RWarnsveld, Pjotr Müller, Henk Peeters, Cornelius Rogge, Galerie Jansen & Kooy
- Amsterdam, Galerie van Gelder, ‘social-minimalism’ (met Gudmundsson, Kloosterboer en Kroneman)
- Franeker, Coopmanshûs ‘Exit 49-51’
- Arnhem, Melksalon, leden GBK
- Arnhem, Melksalon, ‘Lilliputh’
2003
- Amersfoort, Armando-museum, ‘Armando en de Informelen’
- Eindhoven, Van Abbe-museum, Opening nieuwbouw
- Rotterdam, Museum Boijmans-van Beuningen, Opening nieuwbouw
- Utrecht, Centraal museum, ‘Verleiding en Revisor’
- Leeuwarden, Fries museum, ‘Henk Peeters: Ko’ *
- Diepenheim, Kunstvereniging, ‘Wijnfles-Henk Peeters’
- Karlsruhe, Museum moderne Kunst, ‘DaimlerChrysler- collection’
- De Rijp, ‘Kunst op kamers’
- Amsterdam, Staatsliedenbuurt (Red Light District), ‘Images of desire’
- Haarlem, Galerie Rob de Vries, Zomertentoonstelling
- Amsterdam, Galerie Art Affairs, ‘Zero-concept’
- Schiedam, Stedelijk museum, ‘The seven year itch’
- Amsterdam, Atelier Franck Gribling, ‘Salon van vrienden’
- Reykjavik, Reykjavikur Hafnarhüs ‘Listafan’
2002
- Schiedam, Stedelijk museum, ‘De grote hoop’
- Egmond aan zee, Galerie van Kasteel, ‘Hommage aan Mondriaan’
- Amersfoort, Mondriaanhuis, ‘Stoelendans voor Mondriaan’
- Amsterdam, Galerie Parade, ‘Zero’
- Zutphen, Museum Henriette Polak, ’50 van 50, van Appel tot Willink’
- Den Haag, Galerie Quartair, ‘Kunstenaar ontdekt’, een keuze voor Liesbeth van Abbe
- ‘s Hertogenbosch, Noordbrabants Museum, ABN-Amro-collectie
- Delft, Galerie de Zaal (met Elger Esser en Toon Teeken)
- Rotterdam, Museum Boijmans-van Beuningen, ‘Caldic collectie’
2001
- Gateshead (U.K.), Baltic Center, ‘Flash’ DVD-project
- Xiamen (China), Chinese-European Art Center, ‘Flash’ DVD-project
- Berlijn, BüroFriedrich, ‘Flash’ DVD-project
- Budapest, Kunsthallen, ‘Flash’ DVD-project
- Den Haag, Galerie de Rijk, ‘Fontana, Henk Peeters, Schoonhoven e.a.’
- Utrecht, ‘Vakantiebeurs’, veiling ‘kunstkoffers’ (Samsonite)
- Leuven, 3e biënnale, Galerie van Gelder Amsterdam ‘De Keeshond hapt’
- Möhringen/Stuttgart, Neuerwerbungen der DaimlerChrysler Kunstsammlung
- Parijs, Institut Néerlandais, ‘Flash’ DVD-project
- Amsterdam, Galerie van Gelder, ‘een goed in de weg staande tafel’
- Arnhem, Eusebiuskerk, ‘Prent 2001’, Grafiek in Gelderland
- Den Haag, Gemeentemuseum, ‘More than red, white and blue’, kollektie ministerie van buitenlandse zaken
- Amsterdam, Sotheby’s, ‘The Henk Peeters-collection’
- Berlijn, Haus Huth, Sammlung Daimler Chrylser, ‘New Zero’
- Kopenhagen, Charlottenborg, From the Low countries
2000
- Amsterdam, Galerie Van Gelder, ‘Henk Peeters, alle edities 1960-2000’ *
- Amsterdam, Stichting Stilte!, ‘presentatietentoonstelling’ in kader van PRTV1P (permanent reizende tentoonstelling voor 1 persoon)
- Berlijn, Transmedial International Arts Festival, ‘Flash’ DVD-project
- Reykjavik, Kvikar Myndir Living Art Museum, ‘Flash’ DVD-project
- Gent, Museum voor moderne kunst, ‘Flash’ DVD-project
- Maastricht, Marres, ‘Flash’ DVD-project
- Zürich, Vidoex Festival, ‘Flash’ DVD-project
- Enschede, Cross Over Festival, ‘Flash’ DVD-project
- Londen, Whitechapel Art Gallery, ‘Flash’ DVD-project
- Siena, Palazzo della Papesse, ‘Flash’ DVD-project
- Rotterdam, Museum Boijmans-van Beuningen, ‘Flash’ DVD-project
- Vilnius, Contemporary Art Centre, ‘Flash’ DVD-project
- Haarlem, Galerie Rob de Vries, groepstentoonstelling
- Delft, Galerie de Zaal, ‘Henk Peeters/Truus Nienhuis/Linda Molenaar’
- Esslingen, Villa Merkel, ’91/2′, afscheid Renate Wiehager
- Arnhem, De Gele Rijder, ‘En nu wij’, groepstentoonstelling
- Malmö, Rooseum center contemporary art, ‘The history of the white monochrome’
- Stockholm, Liljevalchs Konsthall, ‘The history of the white monochrome’
- Haarlem, Galerie Rob de Vries, ‘mix 7’, groepstentoonstelling
- Amsterdam, Stedelijk museum, ‘de Voorstelling’, keuze koningin Beatrix
- Mainz, Gutenberg Pavillon, ‘Happy birthday Johannes’,vMail-Art Projekt
1999
- Delft, Galerie de Zaal, ‘Henk Peeters, tastbaar’ *
- Amsterdam, Stichting Bifrons, Video-(DVD-)produktie ‘Raining feathers’, c tekst Janet Koplos
- Amsterdam, Stedelijk Museum, ‘World Wide Video Festival’
- Amsterdam, Galerie Van Gelder, ’00’
- Bremen, Galerie im Winter, ‘Henk Peeters: Frisian-Holstein Kuhhäute’ *
- Enschede, Museum Twenthe, ‘Aanwinsten’
1998
- Nice, Musée d’art moderne et d’art contemporain (MAMAC), ‘Zéro-international’
- Esslingen, Galerie Im Heppächer, ‘Mixed media’
- Den Haag, Haagse Kunstkring, ‘Leerlingen van Willem Schrofer’
- Amsterdam, City thoughts foundation, ‘Sensual abstraction’
- Amsterdam, Galerie Van Gelder, ‘Losse werken, rake klappen’ (accrochage)
- Beetsterzwaag, Kunstruimte Wagemans, ‘H. Peeters, tastbaar’ *
- Finsterwolde, Galerie De Boer/Waalkens, ‘H. Peeters, tastbaar’ *
- Ludwigshafen, Wilhelm-Hack-Museum, ‘Abstraktion zwischen 1945 und 1959’
- Essen, Galerie Neher, ‘Zero, gestern-heute’
- Keulen, Kunstmesse (Galerie Neher) ‘Zero, gestern-heute’ (diverse lokaties) Reizende tentoonstelling voor 1 persoon (projekt Hans Bossmann)
- Wolfsburg, Städtische Galerie, ‘Zero, eine europäische Avantgarde’
- Amsterdam, Arti et Amicitiae, Re:ZERO=0
1997
- Amsterdam, Hogeschool van Amsterdam, ‘Kollektie Schoorl’
- Arnhem, Museum voor moderne kunst, ‘Ereleden G.B.K.’
- Finsterwolde, Galerie de Boer-Waalkens, ‘Koetekendagen’
- Rotterdam, Museum Boijmans-van Beuningen, ‘Projekt konservering moderne kunst’
- Arnhem, Galerie von Oberbach, ‘Postzegels voor Vermeers Liefdesbrief’